Klantgerichtheid - de praktijk

Doel: Waar is klantgerichtheid nu echt voor nodig? Die vraag hebben we in het theorieblok aan de orde gehad. In dit blok gaan we naar de acties. Wat doen we om klantgerichter als organisatie en als persoon te worden? Wat is er nu nodig om gericht met je klanten om te gaan? Daar geeft deze module u antwoord op.

 

Inhoud:

  • De klantgerichtheid in de praktijk
  • Klantgerichtheid wat doe je om succesvol te zijn?
  • Communiceren met klanten in de praktijk van alle dag

 

Toepassing / resultaat:

Leidinggevenden, bedrijfsleiders, medewerkers hebben in deze module de mogelijkheid het eigen klantgericht functioneren onder de loep te nemen. Hoe doe ik het en waar kan ik sterker in worden?

TC00M31
TRAININGSCODE
1 dagdeel
DAGBESTEDING
EUR 275,00
INVESTERING
Mijn trainingen Geselecteerde trainingen
Je hebt geen trainingen geselecteerd.
Neem contact op We staan u graag te woord!
We zijn tijdens kantooruren te bereiken op (070) 394 87 38.
ยป Contactformulier
Website
Over Tocoteam
Volg Tocoteam op:
Tocoteam BV.
Zwaardstraat 16
2584 TX Den Haag
Tel: 070-394 87 38
info@tocoteam.nl
www.tocoteam.nl


BTW-nr: NL812756861B01
KvK-nr: 27263244

Statutair gevestigd te:
's-Gravenhage