Klantgerichtheid - theorie

Doel: Waar is klantgerichtheid nu echt voor nodig? Al ruim tientallen jaren staat klantgerichtheid hoog op het lijstje van projecten waar aan overal ter wereld bedrijven in de profit en organisaties in de non profit sector worden onderworpen. Vervelender is het dat zeker 50% mislukt. Wat is er nu nodig om gericht met je klanten om te gaan? Daar geeft deze module u antwoord op.

 

Inhoud:

  • De zin en onzin van klantgerichtheid
  • Klantgerichtheid wat heb je er voor nodig?
  • Communiceren met klanten

 

Toepassing / resultaat:

Leidinggevenden, bedrijfsleiders, medewerkers hebben in deze module de mogelijkheid het eigen klantgericht functioneren onder de loep te nemen. Waar liggen nog kansen en hoe gaan we die benutten? 

TC00M30
TRAININGSCODE
1 dagdeel
DAGBESTEDING
EUR 275,00
INVESTERING
Mijn trainingen Geselecteerde trainingen
Je hebt geen trainingen geselecteerd.
Neem contact op We staan u graag te woord!
We zijn tijdens kantooruren te bereiken op (070) 394 87 38.
ยป Contactformulier
Website
Over Tocoteam
Volg Tocoteam op:
Tocoteam BV.
Zwaardstraat 16
2584 TX Den Haag
Tel: 070-394 87 38
info@tocoteam.nl
www.tocoteam.nl


BTW-nr: NL812756861B01
KvK-nr: 27263244

Statutair gevestigd te:
's-Gravenhage